سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی
 

نظر سنجی خدمات سازمان جهاد کشاورزی استان

 

جنسیت :

وضعیت تاهل:

سن:

میزان تحصیلات:

شغل:

۱-نحوه درخواست خدمت

۲-میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار

۳-میزان رضایت از نحوه اطلاع رساني درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت

۴-میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی

۵-میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگويي مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری

۶-میزان رضایت ازبه موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شكايات، نظرات و پيشنهادهاي شما

۷-میزان رضایت ازامکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در مراجعه حضوری

۸-میزان رضایت از راهنمايي و پاسخگويي كاركنان و پي‌گيري وضعيت درخواست‌ها در روند دریافت خدمت

۹-تعداد دفعات مراجعه به سازمان براي درخواست خدمت

۱۰-میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت

۱۱-نظم، ترتيب وسهولت دسترسي به افراد و امكانات برای دریافت خدمت در تماس تلفنی و مراجعه حضوری

۱۲-احساس رضایت از خدمت دریافت شده

۱۳-میزان کاربرپسند بودن درگاه اینترنتی ارائه خدمت

۱۴-دریافت یکباره مدارک و اطلاعات لازم به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام درخواست خدمت

۱۵- در خصوص هزینه ارائه خدمت:

۱۶-درخصوص نحوه پرداخت هزینه خدمت:

۱۷- کانال ارتباطی شما با ارائه دهنده خدمت مورد نظرتان کدام است؟

۱۸- کدام کانال ارتباطی با ارائه دهنده خدمت را ترجیح میدهید؟


 

   
 
سيستم ايميل جهاد کشاورزی